torstai 26. kesäkuuta 2014

Läksiäiset

Helouuu!
Tässä nyt on tapahtunut vaikka mitä, ja tekemistä on vielä edessä, tuntuu vaan että aika ei millään riitä ja päivät vaan kiitää ohi. Mihin ne kaikki viimiset 349 päivää on menny ? 
Viimeviikolla torstaina hyvästelin yhden mun parhaasta kavereista Maxin, joka lähti Espanjaan talvilomille eikä palaa ennen kuin mä lähden. Kokoonnuttiin hänen luo syömään asadoa ja katsomaan futista. Voitte vaan kuvitella kuinka iso juttu se futis täällä Argentiinassa on :D 

Perjantaina olin ite puhunu mun kamuille että nähtäisiin yhdessä ravintolassa ja vietettäisiin mun läksiäisiä. Noh, mä tietämättömänä olin menossa kaverille siskon kanssa ja sieltä mukamas sinne ravintolaan, kunnes sain avattua tän kaverin talon oven ja siellä kaikki mun kaverit ja luokkakaverit huutamassa yhtä aikaa! Tais siinä itkettyä parikin kertaa, tulee vaan olemaan niin vaikeeta palata täältä, enkä ois uskonu että oisin tavannu näin upeita ihmisiä! 
Kuten viimekerralla jo kerroin niin olin ostamassa tätä argentiinan paitaa, mutta mun kaverit oli ostanut sen mulle ensin :D Nyt omistan siis Messin virallisen pelipaidan, se päällä on hyvä kannustaa täällä, ja myös Suomessa Argentiinaa voittoon!














Noh mites tässä muuten, viimisiä kolmeatoista päivää vietetään ja huomenna viiminen koulupäiväkin. Opettaja teki mulle kakun, koska ei enää tulla olemaan samalla tunnilla. Jotenkin täällä Argentiinassa opettajilla ja oppilailla on tosi läheinen suhde ja kaikki tuntee toisensa tosi hyvin!
Koitan tulla tässä viimisillä viikoillani kirjoittelemaan, tosta pohjosen matkasta josta mun piti laittaa kuvia ikuisuuksia sitten, ja muutenkin viimisten viikkojen fiiliksistä :)
Nopeasti koko vuosi on mennyt enkä oikeesti voi uskoa että tää pikkutytöstä asti oleva haave on nyt parin viikon päästä jo ohitse ? Pitää nyt nauttia siitä mitä on jäljellä, aina voi palata, ja niinhän mä aionkin!

Besos <3

2 kommenttia:

  1. Mä en voi uskoo et te 2013-14 vaihtarit tuutte jo (periaattees vasta) Argentiinasta takas ja et itellä on vaihto eessä päälle kuukauden päästä! tää on iha hulluu. Ihania kuvia ja tekstii ja on kyl vaikuttanut silt et sulla on hyvä vuos ollu. :) Missä päin olit (puhelimella en nää jos sivupalkis lukee)?

    mun blogi joka toivottavasti ei hyydy :D glbtr-mira.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo koko vuosi menny ihan sairaan nopeesti! Itekki miettiny että apua vuos sitten olin lähössä ja nyt palasin :| Olin Puerto Madrynissä :)
      Oii ihana kuulla että meet vaihtoon! Käyn kattomassa sun blogia ja tsemppiä tulevalle vuodelle :)

      Poista